Everywhere I go Imma have my own theme music.

Photo: me

haha ja vad ska man säga om dagen, alla ♡ dag, känner inte att den dagen betyder något för mig, utan att det bara är en anledning för affärer att sälja saker. Aja jag har haft det bra idag iaf, På skolan kom maja och hälsade på en snabbis och efter skolan åt jag med josef, fritz och tim på kebab torget, gött som ba den. Men satan vad kallt det är ute, Köpte en b&j och drog hem till tim och chillade där. Drog till josef busade, åkte hem och åt glass haha tjockis jolia yay. Imorgon ska jag leka med majababyälsk och karinbarinflarin, på kvällen blir det banan, oscar och felix. Itäs gona be awhsume, thye tar med mig kameran så var beredda på en fet bildbomb, sängen vill ha mig nu så hejda.

Kommentarer
Postat av: frida söderquist

määäh, fan va söt!

2011-02-15 @ 15:16:05
URL: http://fssstfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0